Sunday

Cea mai frumoasa nunta .

 Am promis de ceva timp ca o sa pun cateva poze de la nunta dar abia acum am avut timp . 
A fost cea mai frumoasa nunta , simpla , cu bun gust , plin de tineret . Sunt fericita pentru ei .. si pentru frumosul meu Patrik .
 Si daca e ultima poza a ajuns sa fie prima :)) .
 Intrebarea e : cum sa nu-l adori ?
 Cel mai important ;3 .
 Ochisori <3 .
 Oma cea mandra :3 (lipsesc Alin , Denis si Robert )
 Cei mai frumosi !
 Doar sunt ei .
 
 Una dintre cele mai frumoase poze .
 Cel care mi-a facut cele mai multe pofte , cel care m-a pedepsit cel mai mult dar cel pe care il iubesc cel mai mult , cu siguranta !
 Poza asta ii caracterizeaza cel mai mult .
 Si normal ca noi am fost baza !
 La furat de mireasa .
Cum spuneam , mereu impreuna .
Denisee .
                 LYSM

No comments:

Post a Comment