Sunday

O ador


Au trecut cativa ani buni desi la numar ar parea putini, eu in fond simt ca te cunosc de-o viata :*! Ai fost si esti acea persoana care a stiut sa imi castige increderea si cu care nu a trebuit sa comunic mereu ca sa mentin relatia frumoasa. Cum ai spus si tu candva putem sa nu vorbim o luna sau 2 dar imediat cand ne scriem zici ca nu mai vorbisem de ieri! Ti-am promis candva ca ne vom intalni. Ti-am promis ca am sa vin la Timisoara. Sa stii ca nu am uitat promisiunea si vara de vara cand vin acasa si te sun mereu ma gandesc ca trebuie sa trec sa te vad. Pana acum nu am putut si stii si tu prea bine, dar poate in fond nu a fost momentul potrivit ca sa ne cunoastem in realitate. Poate ca o sa ne ciocnim vreodata una de alta in orasul in care ne vom stabili si unde ne vom castiga independenta singure si poate atunci, acolo, vom recupera live toti ani petrecuti vorbind prin celalalte mijloace de comunicare! 
Ma bucur enorm de mult ca imi esti prietena, si acum de ziua ta vreau sa stii ca iti doresc tot binele din lume. Iti doresc toata fericirea si toata iubirea care iti este rezervata in mod special doar tie, draga mea :*! Sa dea domnul sa ajungi cat mai departe si cu fiecare an ce trece sa nu iti pierzi din frumusete ba din contra sa infloresti din ce in ce mai mult :*! Sa ramai asa cum esti si firea ta sociabila si prietenoasa sa fie mereu cea mai frumoasa calitatea a ta :*! Sa ai mereu sufletul cald si sa ma astepti caci intr-o zi am sa vin in faimosul garaj, si am sa te constrang sa mananci banane si paine la 2 noaptea. Si am sa te pun sa faci din spranceana nu din abdomen, gen!


Multii aniii fericiti :*!
Te iubesc ♥!

Cel mai lung si frumos mesaj de ziua mea , te iubesc gen <3 !
Denisee .
                     LYSM

No comments:

Post a Comment